Jeżeli wykonywałaś nostryfikację rodowodu dla swojego kota i po jej wykonaniu są błędy (np. przekręcona nazwa któregoś kota, brak tytułu któregoś kota, itd.), to musisz napisać reklamację.
Reklamacja powinna wyglądać w następujący sposób:
- Bierzemy czystą kartkę papieru, formatu A4.
- W lewym górnym rogu wpisujemy swoje dane adresowe.
- W prawym górnym rogu wpisujemy miejscowość i datę.
- Reklamację adresujemy do "Biuro Rodowodowe FPL"
- Poniżej, na środku piszemy "REKLAMACJA".
- Następnie w treści reklamacji wpisujemy które dane są niepoprawne i jaka powinna być poprawna forma, np. "W czwartym pokoleniu u kota xxxx xxxxx brakuje tytułu Inter Champion. Proszę o dopisanie. W drugim pokoleniu, u kota yyyyy yyyyyy niepoprawnie został wpisany przydomek kota. Prawidłowa nazwa kota to....".
- Pod treścią reklamacji podpisujemy się własnoręcznie.
- Dołączamy kopie np. rodowodu kota, na podstawie którego ma zostać wykonana korekta.
UWAGA!
Jeżeli błąd jest w potwierdzeniu wykonania nostryfikacji, to oryginał potwierdzenia trzeba zwrócić do klubu pocztą wraz z wnioskiem reklamacyjnym. Klub, po otrzymaniu dokumentów, wysyła je do Biura Rodowodowego FPL i po otrzymaniu przez klub poprawionych dokumentów, są odsyłane do właściciela.
UWAGA 2!
Jeżeli błąd powstał z winy Biura Rodowodowego FPL, to dokumenty są poprawiane bezpłatnie. Jeżeli jednak, błąd powstawał z winy hodowcy lub właściciela kota, to za poprawienie dokumentu jest naliczana ponowna opłata, którą należy uiścić na rachunek bankowy CCF.