Jeżeli otrzymałaś rodowody dla swoich kociąt i zauważyłaś, że są błędy (np. przekręcona nazwa któregoś kota, brak tytułu któregoś kota, itd.), to musisz napisać reklamację.
Reklamacja powinna wyglądać w następujący sposób:
- Bierzemy czystą kartkę papieru, formatu A4.
- W lewym górnym rogu wpisujemy swoje dane adresowe.
- W prawym górnym rogu wpisujemy miejscowość i datę.
- Reklamację adresujemy do "Biuro Rodowodowe FPL"
- Poniżej, na środku piszemy "REKLAMACJA".
- Następnie w treści reklamacji wpisujemy gdzie jest błąd i jaka powinna być poprawna forma, np. "Niepoprawnie wpisano imię kota xxxxx. Prawidłowa nazwa kota to....".
- Pod treścią reklamacji podpisujemy się własnoręcznie.
- Dołączamy oryginał rodowodu kota, którego dotyczy reklamacja.
- Dobrze jest także załączyć kopię dokumentu miotu, na podstawie którego zostały wystawione reklamowane rodowody.
UWAGA!
Klub, po otrzymaniu dokumentów, wysyła je do Biura Rodowodowego FPL i po otrzymaniu przez klub poprawionych dokumentów, są odsyłane do właściciela.
UWAGA 2!
Jeżeli błąd powstał z winy Biura Rodowodowego FPL, to dokumenty są poprawiane bezpłatnie. Jeżeli jednak, błąd powstawał z winy hodowcy lub właściciela kota, to za poprawienie dokumentu jest naliczana ponowna opłata, którą należy uiścić na rachunek bankowy CCF z góry, dołączając do przesyłki wydruk potwierdzenia wykonania wpłaty lub przelewu na konto CCF.
Biuro Rodowodowe FPL sprawdza jak wyglądał zapis danych w dokumencie miotu i jeżeli błąd powstał w winy BR FPL, to jest poprawiany bezpłatnie.
Bezpłatnej reklamacji nie podlegają błędy powstałe na wskutek niestarannego i/lub nieczytelnie wypełnionych dokumentów miotów.